کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9168 | مشاهده و دانلود: 737864499 | آخرین بروزرسانی: 1403/02/13 | اعضاء: 316441 | نظرات: 37895
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
💐 میلاد امام حسن مجتبی علیه السلام مبارک باد 💐
سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و روز معلم گرامی باد

🔰 لایسنس نود 32 آخرین نسخه با تخفیف باورنکردنی با پشتیبانی سافت گذر را از اینجا تهیه کنید.

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورتمی از کارافتادن جایگزین می شود.

افراک

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

گوگل ابزاری برای آزمایش قابلیت دسترسی نابینایان معرفی کرد

گوگل برای توسعه‌ دهندگان سیستم‌عامل محبوبش، ابزارهای مفید گوناگونی را در فواصل زمانی مختلف معرفی می‌کند. قابلیت دسترسی نابینایان و معلولان به امکانات تلفن همراه یا Accessibility Menu در اندروید، قابلیتی است که استفاده‌ی نابینایان، معلولان و سالمندان از گوشی را آسان‌تر می‌کند. ابزار جدید گوگل در اندروید به توسعه دهندگان اجازه می دهد تا اپلیکیشن خود را برای استفاده در این حالت آزمایش کنند.


گوگل ابزاری برای آزمایش قابلیت دسترسی نابینایان به اپلیکیشن‌ ها معرفی کرد

به گزارش سافت گذر به نقل اززومیت؛توسعه دهندگان حرفه‌ای اپلیکیشن های موبایل و به خصوص اندروید، همیشه اپلیکیشن‌های خود را برای استفاده روی دستگاه‌های مختلف آزمایش می‌کنند و قبل از انتشار، از این که اپلیکیشن آنها به خوبی برای همه‌ی کاربران با هر نوع گوشی و هر نسخه از اندروید به خوبی اجرا شود، مطمئن می‌شوند. گوگل به تازگی ابزاری ارائه کرده که به کمک آن، توسعه دهندگان اندرویدی می‌توانند اپلیکیشن خود را برای بهبود قابلیت استفاده‌ی نابینایان و معلولین نیز آزمایش کنند.

این ابزار معرفی شده که Accessibility Scanner نام دارد از این لینک قابل دریافت است و تنها برای کاربران اندروید ۶ مارشمالو قابل اجرا است. بعد از نصب این اپلیکیشن کافی است کاربران و توسعه دهندگان وارد منوی Setting و سپس Accessibility Menu شوند و گزینه‌ی آن را فعال کنند. حال کافی است اپلیکیشن مورد نظر را که قصد آزمایش آن را دارند اجرا کنند. بعد از آن با لمس دکمه‌ی شناور اپلیکیشن اسکنر، ابزار آن فعال شده و تمامی صفحات اپلیکیشن مورد نظر را برای یافتن ایرادات دسترسی معلولان و نابینایان بررسی می‌کند و پیشنهاداتی نیز برای رفع آنها ارائه می‌کند.

توسعه دهندگان اندرویدی اغلب از منابع و اسناد خود گوگل برای یادگیری، تمرین و رفع اشکال برنامه‌نویسی و توسعه‌ی اپلیکیشن استفاده می‌کنند. این کاربران می توانند در همان اسناد منتشر شده در وبسایت developers گوگل، اطاعاتی را برای بهبود طراحی رابط کاربری اپلیکیشن برای نابینایان و معلولان مطالعه کنند.

نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 31118 گروه خبری: اخبار نرم افزار منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1395/01/07 تعداد مشاهده: 1864
سافت گذر